Helg .
2009-05-09 @ 20:30:48  //  Av: Kim Svensson

Igår vaknade jag hos Tommy , jag åkte till körskolan för att ha körlektion .
Sen gick jag till skolan för att ha en lektion .
Efter den åkte jag hem och hälsade på mamma och pappa , eftersom jag
nästan "bor" hos Tommy nu , sover nästan aldrig hemma iaf ;)
Sen vid sju hade jag tagit mig till staden och mötte upp Josefine .
Vi gick till steves och käka , sen blev det till 55an en sväng och chilla galet ,
massor prat , skratt & mys . Träffade massor mer folk .
Tack för en mysig kväll gumman <3

Blev att dra tidigt , jag följde Josefine till braskens där hon typ bor , sen fortsatte
jag min vandrig hem till Timothy där min pojkvän befann sig .
Tog med honom och vi gick hem och sov . Mys .

Idag vaknade vi , gick över till Timothy , albin var där också .
Vi kolla på den nya fast and faurius (?) filmen .
Tyvärr har filmen blivit för överdriven..
Tycker bättre om dom första filmerna .

Jag gick sen hem till min farbror och hans tjej för att fixa med min balklänning .
Sen tillbaka till Tommy och Timothy , lira lite skate 2 .
Sen fick jag skjuts hem till mamma o pappa , käka o så med dom .
Besluta mig för att vara hemma med dom ikväll ,

Hoppas Tommy kommer ikväll/inatt också..
Känns ensamt att sova utan han nu ju :o
Men tror inte han kommer göra det . heh !

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?