En väldans bra dag !
2009-05-14 @ 18:38:04  //  Av: Kim Svensson

Vaknade imorse, hyperventliera, tjöt, skaka, kände mig svimfärdig .
och lalala. hm, varför? Jo för att jag skulle åka till vägverket och göra teoriprovet :o !
Var där en halvtimme tidigare för att fotgraferas till körkortet .
Satt och vänta, Träffa Josie där , så vi satt o snacka innan det börja .

Behöver inte säga mer än att JAG KLARA DET ! :D
Lycklig tjej ! Bara uppkörningen kvar nu som är snart .

Pappa kom in till stan och han bjöd på lunch och "fira" mig för att jag
hade klarat det . Tack tack !

Sen åkte jag hem till Johanna och chilla innan jag drog och träffa Tommy,
Albin, Timothy & Emil . Vi satt o chilla o snacka baraa .

Tommy och jag har även 8 månader idag .

Emil skjutsade hem mig .
Nu sitter jag, pappa och lillasyster och väntar på att mamma ska komma hem
med Pizza . Göött ! Ibland får man tjocka sig lite tycker jag :)

Senare blir nog att träffa Sarah  .
Sen hem och prata med Tommy i telefonen!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?