vanlig söndag
2009-03-15 @ 21:28:04  //  Av: Kim Svensson

igår kväll kom Tommy hem till mig och vi kollade på melodifestivalen
med min mamma, pappa och lillasyster. Sen började vi kolla på en film.
Men slutade med att vi la oss i min säng och gosa och prata massvis!
När American history X börja så kolla vi på den, men sen somna jag..
prata visst lite i sömnen också . Och då väckte Tommy mig .
Efter ett tag så stängde jag av min tv för att jag var sååå trööttt.
Men blev en underbar 6 månaders kväll/natt med älskling . <3

imorse var det segt att gå upp för att jobba medan Tommy såg ut att
ha det så skönt med att ligga kvar i min säng :/ Men jobb är ett jobb!
Sen skjutsade mamma hem Tommy och mig till balträningen.
När den var slut så åkte jag och min balpartner Anton hem till honom
för att tjuvträna lite också. Sen kolla vi på film med hans syster och tjocka.
Vid sex tog vi bussen hem till Timothy där även min älskling var och sen
Emil & Elin. Blev bara att chilla i soffan och kolla tv o youtube..
Träffade Johanna en snabbis också och snacka.  TREVLIGT :)

Nu kollar jag på Beck, det tysta skriket. Mycket mycket bra film tycker jag.
Blir snart att sova , imorgon blir det upp tidigt för att ha lektion Körsång A ;)
Haha. Efter det blir det till körskolan och fixa lite papper om mitt muntliga teoriprov!

Efter skolan imorgon blir det att träffa Zandra, Linda & Mathilda :) Blir trevligt.
Sen äre match, och jag hoppas på vinst för cluben och att det går kanon
bra när vi tjejer står på isen och i trappen och dansar (y)

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?