THORLEIFS!
2009-03-01 @ 10:27:38  //  Av: Kim Svensson

Nu har jag varit mycket dålig på att uppdatera min kära blogg igen.
Men passar på att skynda med ett inlägg nu!

fredags: innebandymatch, och har inga kommentarer om den matchen HAH!
På kvällen träffade jag Sarah. Vi var ute och gick ifrån klockan nio till tolv.. Kan
säga att det var skapligt kallt en fredagskväll. Sista halvtimmen gjorde även
Zacke oss lite sällskap :b hehe..

lördag: cheerleadingträning klockan tolv till tre. det gick finfint!
Sen hem till Johanna , fast vi åkte direkt hem till mig och började städa mitt
rum och sen gjorde vi tacos till min familj. Mums.
På kvällen åkte vi hem till Johanna och kollade på melodifestivalen med hennes
familj. Och jag säger bara Thorleifs, helt klart bäst! Röstade faktiskt två gånger på dom!
Sen när klockan blev senare o senare så blev jag och Johanna mycket övertrötta.
- Du har ett nytt meddelande ifrån facebook.
- HAHAHAHAHAHAHA .
Ja , ni fattar ingenting , men vi hade skoj!

idag: väntar på att Anton och Kalle ska komma och hämta mig så vi kan åka
till Vasahallen och ha balträning. Blir nog bra!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?