skönt med helg igen!
2009-03-13 @ 16:33:52  //  Av: Kim Svensson

redan fredag igen! Dagarna går fort tycker jag. Men det är bara roligt :)

onsdags: skolan och så, sen åkte jag och johanna hem till mig och fixade lite.
Jag åkte sedan hem till Tommy där även hans mamma var och hälsade på så
jag fick även träffa henne :) Jätte gullig mamma! Sen gick jag hem till Johanna och
kollade på skräckfilm. Sedan bar det av till Cloetta för dans! Tyvärr blev det förlust
för cluben. Men jag hade det kul ändå :)

torsdags: Studiedag! Tommy kom hem till mig och vi kollade på film, busa,
och myste massvis! Jätte bra dag med min älskling. Mot kvällen far det av
till Cloetta igen för dans! Och det blev en vinst för cluben som var riktigt skönt!!

idag: Har varit i skolan. Nu är jag hemma och har precis duschat.
Ska göra iordning mig och sen blir det en lugn utgång!

imorgon: Innebandy DM och jag ska kääämpa! Sen kommer älskling till mig
och det blir mys o så, och han sover hos mig! Vet inte riktigt än vad vi ska hitta
på eller om det bara blir en lugn kväll :)

Nu ska jag göra iordning mig!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?