six months
2009-03-14 @ 11:59:24  //  Av: Kim Svensson

här sitter jag ensam hemma i mitt hus . jag tycker inte om att vara ensam
hemma, men idag satt det rätt fint! Håller på att tvättar också :)

Igår blev det utgång, platens och plaza!
Blev mest massvis med dans för min del och träffa massa människor
jag inte träffat o snackat med på länge . Så det var roligt .
Sarahs mamma kom runt halv fyra eller nått och hämtade oss :)
Tack!

Nu väntar jag på att mamma o pappa ska komma hem så vi kan äta mat.
Sen blir det att åka till Collegium för att spela innebandy DM.
Jag har redan räknat med förlust för vårat lag. För vi är inte bra :)
Korpen asssso . haha .

Sen blir det hem och tvätta ännu mera och byta sänglakarn och sådant.
Min gos kommer till mig, så det blir att kolla på melodifestivalen kanske?
Fast, han kommer inte vilja det. Så vi får hitta på något annat skoj.
Men jag SKA iaf se en film ikväll som jag viljat se länge .
Kommer inte på nu vad den heter , men den går på tvn ikväll !

6 månader med min gos idag också . <3



HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?