schoool
2009-03-24 @ 09:59:27  //  Av: Kim Svensson

sitter i skolan med min kära håltimma , är helt själv också .
Så då passar jag på att plugga ! Bra där Kim .

Blev inget hemmamys med mamma igår kväll ,
haha ! Hon la sig i sin säng och kollade på tv och jag satt
vid datorn , hon och jag får bättra oss tycker jag !
Jag vill inte kolla på tv , och hon vill inte sitta och kolla på
vad jag gör på datorn , så hon och får komma på något till
nästa gång vi ska umgås ! :D sedär.

För mig igårkväll blev det ut i snöovädret med Sarah på en
promenix , vi hitta ett tak där vi stod under ett tag och frös .
När Sarah och jag hade nästan pratat klart så blev det för kallt .
Så jag gick hem . Men var kul att träffa henne !

Tillbaka till pluggandet , börjar om 2 ½ timme , kul :o nae va .
men sedär vad mycket jag plugga istället ;)

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?