sängen väntar på mig
2009-03-04 @ 22:10:39  //  Av: Kim Svensson

Det blev ingen körskola med mamma för mig idag .
Eftersom jag ska vara hårmodell så tog det för lång tid med att fixa och dona
och bestämma hur det ska bli och så. Hade det riktigt kul med många skratt.

Träningen idag gick kalas! Så på Lördagsmatchen står jag där i en trapp som
cheerleading när LHC spelar :) Kommer bli riktigt kul. Vi fick testa kläderna idag
också. Ganska så lätt att kjolen kommer åka upp, men ah :b höhö .

Imorgon blir det arbetsförmedligen på morgon, sen SKA mamma och jag till
körskolan! Sen ska vi hem och äta mat som jag bestämmt att mamma ska göra.
Mums! På eftermiddagen blir det kanske att träffa älskling och timothy .
Men det är sådant som märks då.

Och jag saknar min gos jätte mycket nu!

Ska snart lägga mig i sängen o kolla om det är något bra på tv.
Annars blire söööömn . :)

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?