öppet hus
2009-03-08 @ 21:16:23  //  Av: Kim Svensson

fick frukost på sängen i morse av mamma, det var gott!
sen när jag kände mig rastlös av att bara ligga i min säng
och tycka synd om mig själv så gjorde jag iordning mig och
sen tog bussen ner till staden för att möta Anton och Danne.
Vi gick till vasahallen där det var balträning..
Men blev bara att kolla på pga att jag inte får anstränga mig. hehe
Mamma och pappa kom och hämtade mig när jag började må illa..
Vi åkte till Ljungsbro för att morfar som fyller 70 imorgon hade öppet hus.
Så vi käkade och fika! Sen blev det hemfärd. Då gick jag hem till Sarah
och bara tog det lungt. Nu är jag hemma och ska snart sova.
Imorgon blir det skola och sen cheerleading träning :)
Men blir att ta det lungt på träningen. Inte anstränga huvudet för mycket..
Men ska göra mitt bästa så jag kan vara med på onsdag eller  torsdagsmatchen!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?