One day I will have you in my arms
2009-03-28 @ 12:50:32  //  Av: Kim Svensson

Kom ut ifrån duschen för ett tag sen .
Skulle igentligen följt med familjen till min lillasysters skola på
öppet hus och fått träffat min gamla lärare .
Men jag tyckte det var skönare att ligga kvar i min säng :)

Igår bled det kalas för Sandra !
När vi kom dit fick vi champange och jordgubbar .
Och sen åt vi grillad kycklingspett , klyftpotatis, tzatziki , bearnässås , vitlöksbröd .
Massor med annat gått också . yää .

När vi ätit upp förflyttade vi oss till vardagsrummet och sen hörs ett skrik .
Hmm , vad hände ? Jooo , det hade börjat brinna i badrummet :o
Blev lite kalabalik , men det gick bra tillslut när vi fick elden släkt .
Bara Sandra som fick lite brännskador :/

Efter den händelsen så satte vi oss alla i vardagsrummt och körde spel .
Sen blev det ABBA singstar , funny!
Jag drack bara ett glas champange och en halv öl , aah jag var inte pepp .

Sen följde jag dom andra till strandbaren , själv ville jag bara hem till min säng .
Mina vänner vägra låta mig gå först, för dom ville ha med mig .
Men icke , tillslut fick jag åka hem ;)

Snart kommer Sarah antar jag , ska träna lite med henne .
För hon vill troligtvis börja i liongirls . yä !

HÖRS
Postat av: Suzan

Inte i LIMEgirls då? HAHAHAHAHAHAH

2009-03-29 @ 12:03:32
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?