nio dagar..
2009-03-07 @ 12:43:43  //  Av: Kim Svensson

nu har jag varit dålig på uppdatering igen, men tror inte ni bryr er iaf.

jag ska strax gå och sminka mig och fixa mitt hår, sen går jag hem till Emmie
och övar lite på danserna. Vid klockan två ska vi vara i Cloetta och förbereda oss
för matchen som börjar klockan fya. Då är vi några stycken som ska vara cheerleaders
på matchen och det ska bli kul! . japp.

Ikväll hade jag planerat utgång med några vänner, men jag har ingen ork eller lust.
Har ingen ork med något ikväll.. Så jag ska vara hemma och äta godis med mamma!

DU är den som kan få mig att må som bäst .
men ah. jag saknar dig

Nej nu måste jag fixa iordning mig

HÖRS

Postat av: Sarah

Jo jag bryr mig! Jag tycker de är roligt när du uppdaterar :D

2009-03-07 @ 13:18:00
URL: http://saerah.webblogg.se/
Postat av: marie

hoppas du mår bättre & att det ej smärtar! tänkte skicka iväg ett mess, men insåg att jag ej hade ditt nummer.. kanske inte den roligaste starten för din del på dansandet, men du tar igen det på nästa match gumman. vila upp dig nu, så ses vi!

2009-03-07 @ 21:59:25
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?