kan någon trolla bort detta väder ?
2009-03-27 @ 16:50:32  //  Av: Kim Svensson

vill först vara som alla andra och klaga på det usla vädret vi har .
ska det inte vara vår nu ? eller är det bara jag som tror det ? ae.

Jag vet inte varför , men jag tog bort min bilddagbok imorse .
Men jag ångrade mig lika fort och gjorde mig en ny . haha !


åkte till körskolan imorse och fixade med lite papper och så ,
sen gick jag till MQ och bytte min studentklänning till en mindre
storlek och sen fortsatte jag till arbetsförmedlingen och satt o
snacka med min arbetsförmedlare .
Gick sen till skolan och mötte upp Elinore och Sandra .
Vi gick och käka och sen var det dags för körsång .
Skoj .

Nu sitter jag hemma och ska snart börja fixa iordning mig ..
När mamma kommer hem ska jag fråga henne lite snällt
om hon har lust att skjutsa mig till Sandra ,

Ikväll hos Sandra ska vi fira henne och vi blir bjudna på
trerätters , mumms säger jag :) Blir kalas !
Sen ska några av tjejerna ut , men icke jag .
Blir hem för min del .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?