hur vill du ha din grädde?
2009-03-11 @ 12:37:34  //  Av: Kim Svensson

Sitter här hemma hos mig med Johanna :)
Vi ska strax ta bussen! Jag ska till Tommy och hämta min jenas
och Johanna går hem till sig så länge. Sen går jag till henne :)
Klockan halv sex ska vi tjejer mötas vid cloetta och förbereda oss
för att dansa lite för LHC! (ska inte bli några skador för min del ikväll)
Sen när matchen är slut blir det att träffa Johanna och Viktor och gå ut
någonstans. Blir kul!
Sviker klassfesten idag, men kan inte kalla det klassfest när inte ens
hälften i klassen är bjudna :b haha!
Men aah, hoppas det blir en bra kväll .
Nu ska jag dra mig .

- Hur vill du ha din grädde?

HÖRS
Postat av: Sarah

Lycka till ikväll och se upp för stolar!

2009-03-11 @ 13:36:00
URL: http://saerah.webblogg.se/
Postat av: Marie

Kim, snyggt jobbar utan skador igår kväll! Hoppas det går lika bra för dig ikväll..

2009-03-12 @ 13:27:14
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?