Student 09 -
2009-06-16 @ 14:26:59  //  Av: Kim Svensson

I fredags den 12/6-09 var det som så att Lilla jag tog studenten .
FYFAN VAD JAG ÄR BRA!
typ så.

Började med att jag och tommy vaknade hemma hos mig klockan halv fem
på morgonen. Vi gick upp och gjorde iordning oss. Klockan kvart i sex skjutsade
mamma mig och tommy till sporthallen där det var dags för fotografering.
Sen blev det att börja drickandet inne i sporthallen .
Sandras mamma kom och hämtade oss tjejer och vi fick skjuts till skolan .
Där vi härja och drack ännu mer .
Man blev lite sådär onykter . Men det gick bra ändå!

Sen bort till stångebrohallen där det var show.
Sprang mest runt och dansa o sjöng . Hah !

Sen tillbaka till skolan för att sedan springa ut till våra nära och kära.
fick massor blommor och nallar o så. Även två flaskor gottgott..
Som jag igentligen inte behövde va (a)

Sen blev det traktor åkning genom stan och härja, dansa o sjunga!
Hade det mycket skoj .

Sen hem till mig . Tommy och Oskar följde med.
Där var släkten. Mat och fika..
Presenter. Fleff o Zacke kom :)
Jag däcka..

Sen blev in till stan .
Studentmiddag på platå .

Sen fest typ hela natten lång!

Sov med min älskling :)

bilder finns på
http://kimberlyss.bilddagboken.se
www.facebook.com

HÖRS
Postat av: Sarah

SARAH! inte fleff dumbom!

2009-06-16 @ 14:52:06
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?