midsommardagen
2009-06-21 @ 00:47:30  //  Av: Kim Svensson



Såhär en slapp dag fick det bli mina mysiskläder :)

Mjukisbyxor - Ullared
Tröja - MQ
Jacka - H&M

Igår på midsommarafton blev det mat, dricka och 6-kamp med alla grannar.
Det är en tradition som är mycket trevlig!
Johan skjutsade mig sedan hem till Johanna där även Eline var .
Och vi tre tjejer satt och drack ute på balkongen och lyssnade på musik .
Älskling ringde en snabbis ifrån Kreta <3

Senare tog vi bussen in till stan, krogen... suck
Det var inte ett dugg kul även fast det var folk ute ,
så Johan och Malin kom och hämtade mig och vi åkte tillbaka till
grannarna . Där var det musiktävligar oså . Kul kul!
Sen gick mamma, frida & jag hem och sov .


bilder finns på facebook

Så midsommarafton blev bara en lugn dag & kväll .
Men jag hade det trevligt!!

Idag blev det slappis med Johanna och hennes familj nere i kollonin .
Vi har ätit jordgubbar, spelat kort och pratat massvis .
Det har varit en jätte mysig dag . Den behövdes :)

Nu ska jag nanna kudden för imorgon blir det jobba, tvätta & träna .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?