Midsommarafton
2009-06-19 @ 11:59:25  //  Av: Kim Svensson

vaknade för ett tag sen och jag har duschat o ätit fruskot .
men är rätt så sur pga att jag inte har någon lukt eller smak .
ååh jag hatar att vara sjuk! men det hindrar inte mig ifrån att parta idag .

Igentligen skulle midsommar firas med min älskling och vi kanske skulle grilla,
chilldricka lite och bara ha det mysigt. Men nej.. Han är ju i Kreta .
Haha! Hoppas han har det bra iaf .

Så min midsommar blir så att vid halv två ska jag käka och så med min familj
och släkt. Sen blir det att umgås lite med dom innan jag gör iordning mig
och börjar dricka lite och åker till Johanna och hennes familj .
Kommer bli najs. Fårse om vi kanske drar förbi krogen en sväng .
Men tror det kommer bli kalasbra det här !

Känner inte för att dra på världens röjj fest bara för att det är midsommar.
För det är så himla överskattat.
Midsommarafton har blivit en ursäkt för att supa?
Därför ska jag bara chilldricka och ta det lungt ikväll! Just det .

Om man skulle ställa in alkoholen i kylskåpet och sen fixa iordning sig då.

Min älskade kamera kommer att följa med mig hela dagen och kvällen :)



HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?