låt en vecka gå fort
2009-06-18 @ 10:59:55  //  Av: Kim Svensson

igår vaknade jag hos älskling .
Jag åke in till stan och fixade saker hos arbetsförmedlingen .
Efter det gick jag på stan med Elli och Lizette :)



Ellis pappa skjutsade hem mig. tacktack!

Jag gick sedan hem till Emilia och vi gick ut med cosmos (vovven)
Vi gick bort till Ida och satt där o snacka skit och drack kaffe .



Sen bar det av in till stan för att träffa tjejerna.
Det var jag, emilia, ida, sandra, josse, sanna, sara,jossie och tilda.
Myspys.

När jag kom hem fick jag ett tråkigt telefonsamtal av min pojkän..
Han sa "Jag åker till Kreta om ca 6-7 timmar.."

Det var kul att höra va? NEJ!

Visst det är klart att han ska åka dit och ha kul ,
men vore bättre om han hade vetat det iaf en vecka innan..
Men näe, han boka en sista minuten biljett..
Han ska följa med Albin och hans familj!

Men om en vecka får jag träffa snutten igen <3!

Nu sitter han på flyget.. Prata med han i telefon innan han skulle gå på
flygplanet. Stackarn får åka helt själv. Albin o hans familj är på ett annat plan
som åker i från Stockholm. Medan Tommy åker ifrån växsjö och så möts dom upp
där istället . hehe.

Nu ska jag föna mitt hår . Sen gå hem till Johanna!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?