IDIOTER säger jag bara
2009-06-04 @ 12:55:03  //  Av: Kim Svensson

tog bilen till skolan för att skriva på mina betyg .
1 MVG, 5 VG och resten G . 0 IG!
Är faktiskt nöjd med dom betygen .

Sen efter skolan hände ingen kul grej alls.....
Fy fan . Idioter..

Åkte hem till Tommy, tack för att du finns älskling <3

Mamma kom och hämtade oss, åkte till Sandra och fixa lite..
Sen hem till mig och fixa lite...
Åkte hem till Tommy sen igen !

Vi kollade på film och myste .
Sen blev det läggdags .

Imorse gick jag till Elli och fixade lite ,
Gick sen till mammas jobb och vi åkte iväg
och fixa lite...

Nu är jag hos Johanna :)

HÖRS
Postat av: thaikalle

Fina bilder och blogg, häng med och kolla mina söta apor ochläs om djungeläventyr i Burma

2009-06-04 @ 16:07:07
URL: http://thaikalle.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?