Har inte glömt bort..
2009-06-16 @ 13:17:03  //  Av: Kim Svensson

Nej jag har inte glömt bort  min kära blogg . Har inte suttit framför denna
dator på ett tag bara. Nej för jag har gjort annat !

Jag har blivit arbetslös.. Japp jag har tagit studenten . Jag är kung -

Torsdags: Vaknade upp hos älskling och jag åkte till skolan för
att käka avslutningslunch och sen få mina betyg .
Sen åkte jag hem och pynta huset fin fint .
Tog sedan bilen och hämtade Tommy :)
Vi la oss direkt i sängen och kollade på tv och sov !

Fredags: TOG STUDENTEN!
kommer ett inlägg om bara den dagen .

Lördags: Vaknade upp med Tommy i soffan hemma hos Timothy.
Blev att ta det lungt hela dagen med massor filmer och mc Donalds.
Sen gick Tommy och jag hem till honom och sov .

Söndags: Jobbade på morgonen .
Sen fixade jag lite och åkte till Tommy igen .
Jag träffade sedan Alice, Jocke, Timothy & Albin medan Tommy var hemma .
Vi spelade Tennis och så :)
Sen gick jag hem till Tommy igen så kollade vi på film och sov .

Igår: Vaknade, jag åkte in till stan och fixade..
Sen hem till Tommy igen, vi chillade bara och körde singstar!
Jag åkte hem till mamma o pappa sen och packa mina fotbollskläder .
Sen var det match! Fight fight .
När matchen var slut åkte jag hem och sov .

Idag: Vet jag inte vad som händer än .

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?