GO GULA OCH BLÅ!
2009-06-04 @ 21:17:55  //  Av: Kim Svensson

Imorse vaknade jag hos Tommy .
Gick till Elli och drack kaffe och snacka lite :)

Träffade mamma sedan och åkte till bilverkstan .

Åkte hem till Johanna sen och chilla innan vi gick till Said
och kollade på twilight . dålig film!
Sen hem till Johanna och käka .

Gick hem till Tommy och hämta lite saker jag glömmt .
Sen åkte jag och Johanna bussen hem till mig och lämnade
grejer och nu sitter vi hos Suzan . Valon är här också!

När vi gick till Suzan så spelas låten Wooowooowooo Go gula och blå!
På fotbollsplanen .

Johanna säger: Vafan är det här för arabmusik?
Jag säger: hahaha det är en svensk låt och dom sjunger om Sveriges fotbollslag .

Nu ska vi busa med Suzan och Valon
Sen ska Johanna sova hos mig . Hon tar Tommys plats .

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?