inget internet
2009-07-11 @ 16:06:24  //  Av: Kim Svensson

Har inte uppdaterat min blogg på väldigt länge.
Och har fått många klagomål om det,
men det är såhär att jag och min kära pojkvän har hållt på
o flytta så vi har inte haft något internet.
Nu är vi hos mina föräldrar och har käkat och fikat .
Vi ska snart till Elli och hämta hennes vovve. 
För jag och älskling ska ha vovven hos oss och vara hundvakt en vecka.
Ska bli mys!
Nya lägenheten är jätte mysig. Den ska snart tapetseras o så.
Och jag älskar min tommy <3

HÖRS

Postat av: Marie

Så ni har flyttat ihop asså?! Mysigt! Jodå det är bara fint med mig.. Har haft en veckas smester nu & varit hemma i skogarna kring Linköping.. Några planer för sommaren eller för tiden efter sommaren ännu?

2009-07-11 @ 19:13:34
URL: http://mommari.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?