Heldag med Elinore
2009-07-28 @ 23:30:10  //  Av: Kim Svensson


Elli och jag på Ljunkans brännboll ! Svennebanan :o :/

Idag har jag varit med Elinore hela dagen och det har varit super trevligt!
Vi möttes upp vid hagbyskolan och tog en promenad hem till Suzan och hennes kusin.
Lizette kom också! Vi satt ute på baksidan och snacka skit och åt kyckling o potatisgratäng!

Sedan gick jag och Elli till Ekholmen Centrum och köpte tacos!
Hennes pappa hämtade oss och vi åkte hem till dom.
Daniel som är Elinore's pojkvän kom också .
Vi åt tacos och kollade på Allsång på skansen . Det var kul :)

Nu sitter jag hemma i lägenheten, har kollat på Cinderella story .
Ska strax sova. Elli och hennes pappa kommer och hämtar mig klockan
nio imorgon bitti. Vi ska åka till deras land och vara där hela dagen, kommer hem runt sex .
Och då kanske jag ska in till stan och träffa Linda?

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?