Crossroads
2009-07-31 @ 11:31:48  //  Av: Kim Svensson

Igår efter tacosen så kollade jag och Tommy på film och myste i soffan.
Det blev Crossroads som jag inte har sätt sen jag gick i sexan .
Men den har nått i sig som gör så att jag gillar den . Vet inte varför?



Efter filmen kollade jag lite på tv, sedan kom Elin förbi .
Var trevligt.  Satt och snacka massor :)

Idag är det en ny dag och jag sitter o väntar på att Elinore ska komma förbi.
Vi ska ta en kaffe och sitta och snacka innan hon ska iväg till jobbet.
Blir trevligt!
Sedan idag blir det nog bara lungt .
Några av vännerna ska till örsåsa, och scotts spelar..
Vill följa med jag också! 
Men jag tar en mysig hemmakväll med min kära pojkvän istället .
Fast han har väl typ match vid åtta eller nått.. suck!
He he..

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?