besök hos familjen
2009-07-26 @ 21:53:27  //  Av: Kim Svensson

åkte hem till mamma, pappa och lillasyster idag och hälsade på .
(lånade tvättmaskinen

När jag kom dit, då var det bara pappa hemma så han och jag tog en
fika och satt och prata massor . Jätte trevligt :)
Han lärde mig massor om luktärtsblomman.. tror jag den hette ..



Sen kom mamma och lillasyster hem och då blev det ännu mera
med prat och fika. Mys mys!!

Suzan och henns kusin Nina kom på besök också.
Suzan klippte mamma medan jag tog hand om Suzans nya hundvalp Nala .
Riktigt jävla go vovve.  Bebis :)


Bättre bild kommer när jag får den av min lillasyster .

När dom åkte sen. Så fortsatte jag med att tvätta mina och Tommys kläder .
Och mamma packa massor med mat som jag fick ta med mig hem. Tack!

Jag och mamma spelade ordfejden.. RIKTIGT TRÅKIGT !!
hahahaha . Mamma och lillasyster förstår varför jag tycker det ;)



Mamma skjutsade mig sedan till lägenheten .
Nu är Tommys mamma här på besök :)

Nu blir det tv! Sen sova. 

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?