välkommen 2009
2009-01-01 @ 22:15:49  //  Av: Kim Svensson

Nytt år och nya möjligheter, som man brukar säga!

Igår på morgonen drog jag hem till suzan , vi gjorde iordning oss
och fixa o pyssla med grejer . mot kvällen åkte vi hem till hennes
bror , petra och ebba hade redan kommit. vi började käka o så.
sen blev det singstar och dans o så! sjukt kul hade vi .
vid tolvslaget pussades jag med min älskling <3 bästa
sen gick jag tillbaka till suzan o dom .
stannade inte där så länge , utan gick hem till älskling och sov där!
jag hade iaf en jätte bra nyårsafton . helt klart bästa !

Kommer inte ihåg när Tommy och jag vakna idag , men vi har
ändå bara legat i sängen heeeela dagen och kollat på "Vänner" Maraton.
Och myst och gosat massvis . Bästa

jag, suzan, petra & ebba


ÄLSKLING & JAG PÅ TOLVSLAGET , MYYYYYYYS <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?