sjukling
2009-01-18 @ 13:53:21  //  Av: Kim Svensson

vaknade upp hos älskling i lördags och börjae tjuta, tjuta, tjuta..
ah haha tårarna tog aldrig slut. hade ont i hela kroppen och frös.
min plutt låg och höll om mig . mamma kom och hämtade mig.
blev att sova, vaknade på kvällen och kollade på film med mamma
och frida. vid halv tio gick jag och sov igen.

mamma kom in vid nio imorse och fråga om jag orkade jobba idag.
icke icke, så jag sov! suzan ringde o väckte mig vid typ tolv .
sen sov jag lite till. pappa kom in o kände på min panna o sa att
jag inte hade någon  feber. mamma gav mig tempen, och den visade
att jag hade massa feber. sov lite mer, nu väntar jag på att mamma ska
komma hem, hon är och hyr någon film till mig :)

är troligtvis sjuk imorn också, så får ligga hemmmmmma . tråk!

HÖRS
Postat av: Johanna

Jag hoppas att du blir frisk min vän så vi kan ha det trevligt med vårat dagliga skitsnack :) <3

2009-01-18 @ 18:12:46
URL: http://joannaasvensson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?