mys i sängen
2009-01-06 @ 19:23:41  //  Av: Kim Svensson

jag ligger här i suzans säng och myser med datorn och min mobil . hah!
medans min kära vän är och gör mat till mig . fårse vad jag får för gott :)

när jag kom hit började vi med att äta smörgåstårta och kolla på film.
kalasbra! vi såg surfs school som jag redan sätt , så jag somnade!
suzan väckte mig när filmen var slut och då kollade vi på glamour med
hennes mamma och mormor . plus att det blev dogfight! voff voff, heja dixie!

snart är maten klar då ska vi käka det och se en av mina absoluta bästa filmer.
Den blå lagunen . Jag vet inte varför, men jag bara älskar den.
blir helt besattttt.

Imorgon blir det upp tidigt och åka till körskolan och klara dom där dumma testen
som går mig heeelt på nerverna! men det ska gå. ingenting är omöjligt har jag lärt mig.
sen senare ska jag träffa bella bus som det var sjukt länge sen :)
blir mycket snack eftersom jag har hittat en grej åt henne . haha .

träffa tommy sen? ae vene , försöker få tag på honom nu
men det är omöjligt. han sover väl eller något liknande .

1 vecka . :/

nu ska jag käka
HÖRS!
Postat av: Syrran

haha, vafan jag älskar med blå lagunen =P måste vara en syskongrej ;)

2009-01-06 @ 21:02:54
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?