inget internet
2009-01-20 @ 19:42:41  //  Av: Kim Svensson

med mycket hosta och såntädärnt så gick praktiken bra.
och imorn är vi påät igen! sen när jag slutat så ska jag hem
till mormor o morfar o chillla med dom. på kvällen ska jag,
mormor och kusin mia äta på kinaresturang och sen kolla bio!
blir även att sova över hos mormor o morfar så har jag nära till
praktiken på torsdag :) blir kanoners. dom har inget internet så
blir chilla galet framför tvn med morfar, det brukar han o jag göra.
sms o telefonsamtal uppskatttttas!

tommy har även blivit sjuk nu , jag har visst smittat honom (a)
hoppas på att han blir frisk snart , så vi kan busa .
och sen så ska han o jag aldrig mer vara sjuka . fytusan vad tråkigt deär!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?