helg
2009-01-29 @ 22:21:16  //  Av: Kim Svensson

och så har man helg då, skönt! är ledig imorgon som jag är alla fredagar :)

- HORA!
- vet du ens vad det betyder?
- jag tror det är en fisk..
så himla söt! Jag tycker om min praktikplats jätttte mycket!

Efter praktiken idag så åkte jag hem och där var även min kusin och
hennes barn Leo & Tindra, som är alldeles för söta :) umgick med
dom ett tag tills jag gick hem till Sarah o så . 
Vi gick sen och mötte Johanna och gick hem till mig och kollade på
Sarah filmar film. haha! en film som jag o Sarah gjorde i sjuan .
Man kan inte sluta garva när man ser den , sjukt bra!

Sen blev det mys i min säng ,

- Vad håller ni på med?
- Nej asso, Kim o Sarah juckar och jag råkade visst ha min fot
emellan Kims ben på du vet vad .
Vi tre allltså :b

Nu sitter jag hemma och ska snart sova ,
imorgon blir det körskolan och sen leka med Johannnnna!
Mamma ska opereas , goood luck! (y)

HÖRS
Postat av: Sarah

Hahahaha! :D Så himla kul!!! :D

2009-01-29 @ 22:43:35
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?