hej mamma!
2009-01-12 @ 12:43:29  //  Av: Kim Svensson

tänkte skriva ett inlägg till min mamma som är stockholm
nu och kommer hem på torsdag :) bäst att skriva här så
hon vet vad jag gör om dagarna medan hon är borta .

imorse åkte jag till körskolan och plugga!
nu sitter jag hemma hos johanna och vi ska
snart in till stan och träffa suzan.
fårse vad vi hittar på för bus!
Ikväll vet jag inte riktigt vad ja hitttar på.

tommy är sjuk så han får jag inte heller träffa på
ett tag. om jag träffar han nu så blir jag också sjuk
plus att när man är sjuk så är man inte på bästa humöret!
krya på dig älskling

Imorgon så ska jag till praktiken och sen så ska jag
träffa bella bus . Isabell landberg. massa skvaller har vi ;)
Kul att vi har börjat umgås igen! hihi

Aja, mamma hoppas du har det kul på kursen.
Ta hand om lamköttet hahahahah!

HÖRS
Postat av: Josefine

bella bus är ju mitt smeknamn :O

2009-01-12 @ 20:09:00
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Postat av: Josefine

hah, kom på nått eget namn på bella? =P

2009-01-12 @ 20:11:53
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha, oj. vart visst två :P dom visades inte förs =) muhah. puss på dig <3

2009-01-12 @ 20:19:00
Postat av: mamma

vad är lamkött för något????

Jag ligger i sängen nu, jag är trött, fryser och känner mig ensam. Vi hörs imoorn. Puss mamma

2009-01-12 @ 20:59:22
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?