förbaskade hosta
2009-01-23 @ 20:19:34  //  Av: Kim Svensson

har inte orkat / haft tid att skriva någon blogg.. ne!

Onsdag: Praktik oså, sen hem till mormor och morfar och dricka kaffe!
På kvällen åt jag, mormor och kusin Mia på Ghingis , muuuums ,
Sedan gick vi på bio, wallander! Den var riktigt bra vet ni!
Sov över hos mormor och morfar .

Torsdag: Praktik, sen lekte med Johaaaannna!
Handboll på kvällen , sämsta ;)

Ikväll skulle jag ingentligen på strippklubb och kolla på en manlig strippa!
haha, men jag ångrade mig i sista sekund. Så det blir mys med min bästa
vän Johanna istället! Strippklubben får vänta va ;) Hahaha.

Har sedan inget mer planerat för denna helg.
Den blir lugn iaf eftersom min dumma hosta aldrig vill försvinna :o
Fy på den :/

jag och anton nyberg bestämde oss förut idag att vi ska dansa bal ihop :)

HÖRS!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?