arbetsförmedlingen
2009-01-27 @ 21:44:22  //  Av: Kim Svensson

igår var jag ledig så drog mig till körskolan och pluggade!
klarade äntligen Fas B. Då gick jag till stan med Johanna o
hade skoj. Sedan blev det en sväng till Arbetsförmedligen och
skriva in mig och boka möta med min arbetsförmedlare.
Vuxenpoäng till mig (y)

Åkte hem till Tommy sen och myste galet :)
Inte träffats på länge eftersom först var jag sjuk ,
och sen han. Men nu äntligen. Så det var mysmys.

Gick ifrån Tommy och hem, mötte Sarah påvägen
så var ute med henne ett tag med mycket prat och skratt!
Var skoj :) Sen blev det hem och kolla på tv och sen zzzZZ.
 
Idag var det praaaaktik, sjukt jobbigt med alla barn som var
i simhallen idag. Men jag klara det! Fick skälla ut ungar
än efter än, men det var skoj bara :D haha . dum är jag.
Sen in till stan och träffa Johanna & Martin en sväng.
Åkte hem och grejade lite med jobb o så.
Sen nu är jag med Sarah! Vi har pratat massor med minnen,
typ om våran film vi gjorde i sjuan. haha galet kul asso!!

Hon ska snart hem tyvärrrr,  då ska jag väl lägga mig i sängen
och sova, det är en dag imorgon också får vi hopppas på :)

JAG PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN ;)


HÖRS
Postat av: Josefine

massa vuxenpoäng :) men jag har meeeeeeeeera ! ;) muhahha

2009-01-27 @ 22:59:21
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Postat av: Sarah

Kul kväll med dig igår Kimpan! Hör av dig ikväll om du vill ses en stund! :)

2009-01-28 @ 14:20:59
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?