5 januari
2009-01-05 @ 19:45:52  //  Av: Kim Svensson

vad ska man säga om den här dagen om vad som har hänt?
jo att jag vaknade tidigt imorse, duschade och fixade iordning mig,
tog på mig varma kläder och gick till bussen, buss 14 för er som undrar.
Gick av vid kungsgatan, typ sprang (för det var så kallt) till körskolan och
slog mig ner vid en dator och började plugga teori . efter några timmar gick
jag och träffade muffetuffe och snacka lite , tog sedan buss 15 till ekholmens
vårdcentral och gick därifrån hem till suzan! vi har kollat på två filmer, som vanligt
när hon och jag umgås med varandra haha. nu sover hon , och jag chillar vid
datorn och väcker henne lite då och då. lixom vem somnar när dom är med mig? :o
jag är typ är as rolig att va med, och blir inte allt för jobbig ibland när jag kommer
igång ;) haha . näe , nu ska jag väcka henne . sova, det gör man på nätterna :o
det hoppas jag du också läser nu tommy högberg :D hihi.

Ah nog skriver för stunden ,
saknar min gullegos .

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?