4 januari, uppdatering
2009-01-04 @ 18:37:13  //  Av: Kim Svensson

pannkakor, pannkakor, syrrran öka .

ah, väntar på att lillasyster ska komma hem för hon handlar
så att mamma kan göra pannkakor till oss, mamma är bäst!

var på stan med johanna somsagt idag , jag hitta världens bästa
BH , sådärja , nu är jag nöjd! wööw säger jag bara . hahah .
mamma tyckte nog när jag var lite lustig när jag sa kännnn! haha.
ah , såäre vettni . vi käkade även på steves , och snacka galet mycket
som vanligt. för vi två har sjukt roligt tillsammans och sjuk humor!

sedan gick vi till mc donalds och mötte muffe, malin & nån fredrik?
sen drog muffe och malin och dendär fredrik följde efter mig o johanna!
helt plötsligt springer johanna för hennes buss kom , :o hoppp , och hon
lämnade mig själv med den där konstiga fredrik . haha . . han var mycket knas.
men han blev lite tyst när jag berätta att min pojkvän också går på JB , yes!
Sen kom min lillasyster och hennes kompis o rädda mig , så jag åkte bussen
med dom hem och lämnade den där mystiska fredrik på stan :b haha . knäpp kille , !

nu har jag inget mera att skriva.
pannkakor väntar!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?