3 januari
2009-01-03 @ 12:03:35  //  Av: Kim Svensson

Grattis Suzan på 18års dagen! Äntligen får vi säga :)

Igår var jag med Suzan hela dagen och kvällen , vi åt gurka
och dipp och kollade på film, sjöng singstar, eller rappa^ hah!
klockan 00.00 sjöng jag & hennes familj för henne. 18ÅR.

Idag väckte mamma mig tidigt, hon ville få någon syn på hur
jag ser ut nu för tiden. Åt frukost, gjorde iordning mig, pluggat!
Och nu hamna jag här , ska träffa Johanna senare .
Vi ska köpa födelsedagspresent o så till Suzan .
Sedan klockan fem blir det hem till suzans bror där det blir kalas :)
Eller 18års fest :b men jag ska bara vara där och äta smörgåstårta
och fira henne lite. Sen kommer mamma o hämtar mig så åker jag hem!
Så det blir ingen alkohol eller utgång för min del, det orkar jag inte .

Annars mår jag helt okej .
lite frusen bara

HÖRS
Postat av: Teres

Jadå mitt nyår va bra :) Hur va ditt snäckan?

Funkar allt bra med pojken? <3

2009-01-03 @ 14:52:14
URL: http://teriksson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?