3 januari, uppdatering
2009-01-03 @ 22:55:55  //  Av: Kim Svensson

kom hem för ca 30-40 min sen . aha?

ah, har varit på stan med min johanniss ,  köpt födelsedagspresent
åt suzan :) vi köpte presentkort på gina tricot för hon önska sig det .
och sen ett jätte rolig kort med ljud så sjöng dom en as bra låt! haha
jag blev helt besatt av kortet medan johanna skämdes över mig . 
sen köpte  vi ballonger och blåste upp 18st , så allt det gav vi till henne!
hon blev nog glad , haha! hon var helt uppspelt över att hon äntligen är
18år . hihi . smörgåstårtan var kanongod! mummmmma .
jag hade väldigt trevligt , men när dom andra skulle till krogen så fick
jag skjuts hem , eftersom jag ska jobba imorgon så följde inte jag med ut!

nu sitter jag här , helt själv i mörkret ! men det är väl lite mys det också .
för min familj är hemma och då kan det vara mörkt utan att jag blir rädd.
tss på mig! kanske ska sova eller något snart? ah , lutar åt det hållet faktiskt.

Johanna och jag förstår varandra helt och hållet om allting!
Hon är så bäst! ah det är hon .en riktig vän. bäst bäst bäst .

Näe , nu är det ingen som orkar läsa mera .

if you miss me, call me tonight and say , i miss you

HÖRS
Postat av: Johanna

haha, jag orkar läsa massor :D du är BÄST plutt :D <3

2009-01-04 @ 11:51:02
URL: http://joannaasvensson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?