Sportlov
2009-02-12 @ 20:04:20  //  Av: Kim Svensson

Idag fick jag sportlov och det ska bli jätte härligt aaah! :)
På mitt lov ska jag umgås med mina vänner, pojkvän, plugga
teori och sen hänga gymmmmet! Auuppp, det blir najs (y)

Igår skrev jag att det var min sista praktik i Ljungsbro idag.
Men hade en riktigt bra avslutning, blev fika med nästan all
personal och mycket snack och skratt och massor med bad
i bubbelpolen! Den kommer jag sakna sjukt mycket, den var mys :)

Sitter hemma hos Johanna! Vi sitter och sjunger till Caramell och hon
sitter och skriver i sin allmenacka, vi håller på att planera vad som händer
och sker de närmaste dagarna och frammåt. haha!



Imorgon blir det upp tidigt och åka till körskolan och plugga teorin.
Sedan ska jag till skolan och hämta ut min studentmössa :D
När Johanna har slutat ska jag träffa henne och vi ska leka med min
älskling också :) Vi försöker få med honom till Simhallen och bada och så.
Fast vi lyckas inte så värst bra. haha! Så vi får se vad blir det att vi hittar på.

Jag har fått från folk som märker ord att jag har stavat fel på min header!
Haha, men vafan! Jag & engelska har aldrig funkat så whatever :)

Nu ska jag och Johanna hitta på något skoj .

HÖRS!
Postat av: Josefine

who the fuck cares liksom? man fattar väll vad det står ju =)

2009-02-13 @ 10:52:37
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?