Snart sängtajm
2009-02-23 @ 22:08:33  //  Av: Kim Svensson

Jamenvisst hörre ni, snart är det sängtajm och det ska bli så skönt
att få sova- det är något av det bästa som finns tycker jag :)


Fast det helt klart bästa är att mysa med min gos!
<3

Idag har jag hunnit med rätt så mycket och bra saker:

# Körskolan
# Skolan
# Myst med Tommy
# Varit med Tommy & Timothy
# Busat hemma hos mig med Johanna och lillsyrran

Imorgon var det bestämt så att jag och syrran skulle åkt till simhallen efter skolan
och bada lite hon och jag. Snäll som jag är så tänkte jag bjuda henne!
Men icke, hon dissa mig :o Och det är inte vanligt att min lillasyster struntar imig. haha!
Så jag får komma på något annat skoj att göra imorgon efter skolan.

HÖRS

Postat av: Anonym

fryser du om huvudet eller vill du bara ha mjäll?????

2009-02-25 @ 17:22:00
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?