skön söndag
2009-02-01 @ 22:24:55  //  Av: Kim Svensson

har haft en mycket bra söndag :) tog bussen till braskens
där johanna och hennes mamma hämtade upp mig!
vi åkte till kungsbergshallen och kollade när johannas lillasyster
körde handbollsmatch, tyvärr blev det en förlust. men var kul att
kolla på ändå . sen åkte vi och handlade o så.
sen hem till Johanna och äta gott och kolla på björn gustafsson
filmen. och man kan inte sluta garva. han är bäst :)
sen åt vi tacos. mums på det säger jag bara .
när vi hade ätit klart gick vi hem till timothy och var med honom!
vi kollade på film och snacka. det var trevligt!
dom fick följa mig till bussen sen .
nu sitter jag i vardagsrummet med mamma o pappa och kollar
på beck. och jag kollar på det för min snygging är med där ;)

HÖRS
Postat av: Cristin

Hejsan!

Prenumerera på varandra på bloglovin?

Om du vill det kan du skriva en kommentar till mig och skriva att du lagt till mig så lägger jag till dig så fort jag ser det! :)

Ha det bra!

2009-02-02 @ 18:22:56
URL: http://ccristin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?