Skolan
2009-02-23 @ 08:42:01  //  Av: Kim Svensson



Ahoppp! Då var det dags igen.. Sitta tyst oh skriva vid skolbänken!
Inte direkt något jag klarar av att va, tyst.. Åhnej.
Jag börjar iaf vid kvart i ett och det är skönt ska jag säga er.
Men ska dra mig till körskolan och plugga lite , sen ska jag till
skolan lite tidigare för att hämta min studentmössa . JA !

Efter skolan skulle jag åkt hem till Johanna igentligen ,
Men icke , måste va hemma för min lillasyster vill inte va själv
när hon kommer ifrån fotbollsträningen!
Så Johanna får följa med mig hem istället . (:
Hon och jag hittar nog på lite bus som vi allltid gör .

Nej , nu ska jag gå till bussen .
Ha en bra dag allihopa!

HÖRS
Postat av: Anonym

Tänka sig nu var det synd om dig igen Måste vara hemma. Men när du själv är ensam ringer du och vill att någon ska komma hem;)

2009-02-23 @ 14:34:59
Postat av: eleni

hej! hur är det med dig idag? / eleni

2009-02-23 @ 14:49:31
URL: http://fabulouseleni.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?