Norrköping
2009-02-18 @ 21:59:47  //  Av: Kim Svensson



Lite efter halv tio imorse satte jag mig i förarsättet och körde mig själv, mamma &
lillasyster till Norrköping för en shopping runda!
Inte alla som har en sån lika bra mamma som jag har :)
Det blev ett par chinos, 2 t-shirtar, ett par skor & sen nått klädesplagg jag inte vet
hur man förklarar :) Men den var snygg! Jusste köpte också en ny BH..
jag tycker den är aaas grym och porrrrig :D haha . Men Johanna och min lillasyster
tycker den är skit ful :o Men dom har iaf ingen smak ;)
Tommy kommer nog inte heller tycka om den, men han får låtsas göra det!
Blev även att äta kebab o så, hah! Men jag förstår inte på mig själv ibland...
Jag och min lillasyster beställde exakt likadan kebabmeny..
När jag inte ens ätit upp hälften av mig så ville jag inte ha mer.. Men började
äta på min syrras istället, hmmm . Andras mat är mycket godare :S
Körde även hem oss, hämtade upp Johanna påvägen hem!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?