Måndag
2009-02-09 @ 16:45:58  //  Av: Kim Svensson

Vaknade imorse och hängde upp min tvätt och gjorde iordning mig.
Gick ner till bussen och åkte till körskolan och pluggade.
När jag var klar tog jag bussen hem till Timothy, men han var på
praktik. Johanna & Martin Kuisma var där :) Vi kollade på någon
mysko film! Sen kom Tommy . Då blev jag super glad, för han är
typ frisk nu. Vi kollade på Saw 5. Jätte dålig! Martin drog hem och jag,
tommy och johanna kollade på någon annan rolig film.
Nu har Tommy gått hem för att vila sig. Jag & Johanna sitter nu
själva hos Timothy och glor på tv.
Fårse sen vad vi hittar på.
Måste förbi Tommy och ge han sitt bankomat kort också .

Ikväll blir det lite plugg på körkortsteori!

HÖRS
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?