kuk i mun
2009-02-15 @ 16:43:11  //  Av: Kim Svensson

kom inte på någon vettig rubrik, men tommy som sitter här bredvid mig
är ju så mogen och sa att jag skulle ha det. Ah han är 19 år snart :b

Balträningen gick upp och ner, ibland bra och ibland dåligt.
Men sånt som löser sig. Det jobbiga var att man skulle byta
partner så jag fick dansa med två främmande killar :s
Inte så värst kul...

Sitter hemma hos Tommy nu, Anton är också här :)
Kört lite bubbel trubbel igen ;) Man fastnar i det :o

När Johanna kommer hem ifrån bion blir det att leka med henne.
Fårse vad för skoj hon och jag hittar på.

Nu ska jag dra mig.

HÖRS
Postat av: Anonym

Vad skönt och se att ni är så mogna och vuxna!!! Ni bär er år som fjortisarnt

2009-02-15 @ 19:59:27
Postat av: Josefine

och det är ju inte ett dugg fjortis att kommentera anonymt =)

2009-02-15 @ 22:29:02
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?