Innebandy
2009-02-04 @ 18:02:32  //  Av: Kim Svensson

Klockan sju imorse var jag i stan och mötte upp Johanna (klasskompis)
Vi solade innan vi åkte till våran kära praktik i Ljungsbro!
Hade hand om 3 simskolor idag, endel ungar är sötare än andra..
Sen lekte jag och Johanna lejonkungen i bubbelpolen. hahahah

Efter praktiken blev det in till stan och träffa min andra vän Johanna ;)
Min bästa vän Johanna! SItter hemma hos henne nu :)
Vi ska strax äta, och jag får annan mat för det dom ska äta innehåller
mjölk. Så jag får makroner och kötbullar, mumsigt säger jag bara!

Tjugo över nio är det innebandymatch som gäller!
Och jag är tagggggad! Vi möter laget Mums. haha.

Sen blir det hem och nanna kudden, gött .
Imorgon är det en ny dag med nya möjligheter

HÖRS

jag har världens bästa man <3
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?