igår köpte jag sex..
2009-02-15 @ 12:04:21  //  Av: Kim Svensson

"Igår köpte jag sex... jag tror han hette charlie!"
Det är det första man får höra ifrån sin lillasyster idag :o

Igår kväll träffade jag Filip en stund, det var länge sen och det var trevligt
med en liten pratstund :) När bussen kom åkte jag hem till Tommy där även
Anton var. Jag hade missat när alla sjöng i melodifestivalen så jag fick bara
kolla på röstningen! Men när man fick höra vinnarna sjunga så var det mycket
bra låtar! Sen kollade på vi film och nörda lite bubbel trubbel :D

En av spelarna i bubbeltrubbel . haha :)


Antons pappa kom och hämtade oss så jag fick skjuts hem :) Tackar!

Nu sitter jag och nördar bubbel trubbel med Lillasyster också.
Bara för att hon och jag är sjukt bra på det!
Anton och Tommy är sämst :/

Idag blire balträning (: Antons pappa kommer vid halv ett och hämtar mig.
Kommer nog bli skoj, för Anton och jag blir bara bättre och bättre :D

Kanske blir att umgås med Johanna fyllekajja sen (: Fårse vad som hitts
på annars. 

HÖRS

Postat av: Anonym

2009-02-15 @ 14:25:28
URL: http://joannaasvensson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vadå fyllekaja? är jag väl ändå inte, nykter o fin va ja igår, på vingliga ben :D <3

2009-02-15 @ 14:26:20
URL: http://joannaasvensson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?