Hos min frisör
2009-02-11 @ 19:29:10  //  Av: Kim Svensson

Jag sitter hemma hos min Frisör, Suzan!
Men hon klipper Johanna just nu och jag orkar inte kolla på.
Det är faktiskt tråkigt. Men jag hjälpte till lite och klippa Johannas
hår.  Jag är faktiskt bra på att klippa .
Jag, Suzan & Johanna har inte alls gjort mycket idag.
Vi mest skrattat åt DOPIE!

Jag svär , kommer dö om jag ser någon ha dessa skor på sig :o


Jag säger bara NEJ tack till domhär!

------------

Annars idag har jag varit på praktik.
Igår och idag var Johanna i klassen sjuk men som
tur är så har en ny kille ifrån john bauer skolan börjat
praktisera, så jag får va med honom :p
Idag har vi tvättat fönster, tvättat maskinerna i gymmet,
haft hand om simskolor och sen bubblat & bastat.
Min praktikplats är väldigt soft. Men imorgon är det
sista gången :/ Sen tisdag efter lovet så är det bara
att säga hej igen till skolbänken :o ösch .
 
Nae , nu ska jag se till så att Johanna blir klar så att
hon och jag kan gå hem till mig o fixa o dona!

HÖRS

Postat av: Josefine

jag har lärt mig lite nu, så jag kan fixa så din header blir stor om du vill det =D

2009-02-11 @ 20:34:54
URL: http://jsvalin.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?