dags igen
2009-02-26 @ 21:46:17  //  Av: Kim Svensson

Ja nu tyckte Tommy att det var dags igen att uppdatera bloggen .
Har inte suttit vid datorn på senare dagar och kunnat skriva här!

tisdags: Hade en mycket kort skoldag. Jag hämtade min studentmössa 
sen träffa jag Tommy & Timothy, sen lekte jag med Johanna :)
På kvällen var jag hemma hos Timothy med Tommy, Jocke, Albin och sen
kom Johanna! Bara en chilldag.



onsdags: Kort skoldag idag också. Blev en runda på staden med Johanna.
Sen hem och duscha, åkte till cloetta sen och hade cheerleadingträning.
Sov hos min gos sen. Jätte mysig kväll med massor snack o mys <3

idag: vi vaknade av väckarklockan. Tommy åkte till skolan och jag till körskolan.
Sen när han slutat så åkte vi hem och kolla på lejonkungen. världsbäst film!
Jag åkte sen till laserdome en sväng. Träffade Lizette på stan.
Och nu kom jag nyss hem ifrån cheerleadingen. Johanna kommer snart förbi
så ska hon få sina nyklar! Sen ska jag nanna kudden .


mjauuuu, massor med kärlek <3

HÖRS

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?