Cheerleading
2009-02-22 @ 12:54:43  //  Av: Kim Svensson

Sådär, nu har jag kommit hem ifrån kylan och det gick bra med
aftonbladetförsälningen även fast den var 2h försenad :)

Nu ska jag hoppa in och ta en varm och skön dusch!
Min lillasyster tar över datorn så länge då ;)

Sen ska jag göra iordning mig och ta mig till cloetta center och öva på
cheerleading danserna som vi ska stå o göra när LHC har slutspel xD
Kan bli kul!





Hoppas på att Tommy och jag ska ses sen :)
<3
Postat av: Johanna

YEAH! GODLUCK GIIRL! :D <3

2009-02-22 @ 13:11:12
URL: http://joannaasvensson.blogg.se/
Postat av: syster

åhh herregud..avskyr cheerleading vid sportevenemang..en massa tjejer som står o vickar på rumpan...o så ska DU va med... suck.

Men hoppas allt är bra annars:)!



PS: tycker du borde öva på balen istället för sånt där tjafs:)

2009-02-23 @ 22:19:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?