Alla hjärtans dag
2009-02-14 @ 16:59:53  //  Av: Kim Svensson


Ser det inte riktigt härligt ut?

Jag vaknade upp hemma hos älskling till detta fina och sköna vädret!
Tommy sov fortfarande när jag gick upp och gjorde iordning mig och
åt frukost. Sen snodde jag hans mjukisbyxor och gick hem till Johanna
och käka lite mer frukost där :) haha! Sen taggade vi för innebandy!!
Vi åkte till Collegium där våran match spelades. 
Jag är riktigt nöjd över mitt spel på planen idag! Men jag vet att jag kan
bättre. Det ska jag bevisa nästa match!


Alla hjärtans dag, idag rååå!
Mycket överskattad dag ifrån min sida iaf, ah verkligen!
Jag har köpt en liten rolig grej till Tommy som jag ska ge till honom sen.
Men det är inte för att det är alla hjärtans dag eller nått sånt, utan bara
för att jag vill det! Fem månader har vi idag också . <3

Ikväll ska jag och Tommy leka med Anton och Timothy!
Vi ska kolla på melodifestivalen har jag och Anton bestämmt nu :)

HÖRS
Postat av: Sarah

Det såg härligt ut. Här i Stockholm är det grått. :P

2009-02-15 @ 20:36:39
URL: http://saerah.webblogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?