Scarface
2009-12-30 @ 00:04:01  //  Av: Kim Svensson

Idag har jag gymmat, gick kanon ska ni veta och det var kul :)
Så efter nyår blir det troligtvis att köpa ett gymkort!

Nu sitter jag och mitt hjärta hemma hos Albin, dom kollar på scarface..
Jag väntar på att den ska ta slut så att vi kan åka hem och sova.
Är hur trött som helst, haha, ett tecken på att jag träna bra ;)

Tommy, Albin och jag har även bestämmt vad vi ska äta för ngt
på nyår, förrätt, varmrätt och efterrätt, kommer bli mumsigt!

Ska tyvärr inte vara med Linda och Gustaf längre på nyår..
Så det blir inget loftahammar.. pga olika saker, synd!

Så jag och Tommy ska vara med Albin, Johanna, Timothy & Patricia .
Blir nog kul :) För vi ska ändå bara ta det lungt!

Yes! Nu är det 20 minuter kvar tills jag får åka hem och gosa ner mig
under duntäcket tillsammans med min prins!

saknar min mor och far..
Hoppas jag hinner träffa någon av dom innan det här året tar slut!


HÖRS
Postat av: Johanna

Kommer bli en väldigt trevlig kväll tror jag :)

2009-12-30 @ 00:25:46
URL: http://johannaheterhon.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?